Počet záznamov: 1
Okno do černé skřínky - biometrie ve službách POP komunikace
Názov Okno do černé skřínky - biometrie ve službách POP komunikace Autorské údaje Daniel Jesenský Autor Jesenský Daniel Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 23, č. 4 (2013), s. 9-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2013. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá neuromarketing * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * biometrika Anotácia Neuromarketing vnímajú niektorí marketéri ako spásonosnú príležitosť, ktorá v budúcnosti výrazne ovplyvní marketingovú komunikáciu nielen v nadlinkovej reklame, ale aj v mieste predaja. Biometria v marketingovej komunikácii. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 1-4
článok
Počet záznamov: 1