Počet záznamov: 1
Opodstatnenosť značky v čase krízy
Názov Opodstatnenosť značky v čase krízy Súbežný názov The merits of brand in crisis period Autorské údaje Martin Križan Autor Križan Martin EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza III. : zborník vedeckých prác. S. 135-142 [CD-ROM]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3555-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá značky * značky maloobchodné * kríza Anotácia Značky predstavujú komplexnú záležitosť, nielenže vo svojej podstate zosobňujú nehmotný statok, ale zároveň môžu pre podniky predstavovať unikátny majetok, ktorý dokáže podnik podržať aj v ťažších obdobiach. Čo podčiarkuje aj fakt, že mnohé značky ostávajú aj v období nestabilného hospodárskeho vývoja pre spotrebiteľov akýmsi záchytným bodom pri rozhodovaní o výbere produktov. Značkám je potrebné zo strany podnikov venovať od počiatku dostatočnú pozornosť a konzistentne a dlhodobo ich budovať. Top najhodnotnejšie značky na svete. Značka vs. kríza. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 02096-011, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1