Počet záznamov: 1
Internationales Marketing Management
Názov Internationales Marketing Management Autorské údaje Ellen Roemer Autor Roemer Ellen Vydavateľské údaje Stuttgart : Schäffer-Poeschel Verlag , 2014. - 374 s. ISBN 978-3-7910-3309-9 Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu nemčina Krajina vydania Nemecko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing manažment * obchod medzinárodný * marketing medzinárodný * internacionalizácia * modely * správanie spotrebiteľa * kultúra * výskum trhu * stratégia marketingová * marketing mix * zákazníci * riadenie * kontroling * štruktúra organizačná Báza dát KNIHY Počet ex. 3, z toho voľných 0, prezenčne 3 Signatúra 877682, 888573, 888574
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 888573 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 888574 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne 877682 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1