Počet záznamov: 1
Stratégia marketingovej komunikácie sociálnej siete zameranej na spoločnú tvorbu obsahu
SYS 0185949 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20170201094032.1 035 $a 3382c176-94c5-4681-8a26-f65f60447f8d 100 $a 20140525d2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Stratégia marketingovej komunikácie sociálnej siete zameranej na spoločnú tvorbu obsahu $e diplomová práca $f Matej Held $g školiteľ: Peter Drábik 210 $a Bratislava $d 2014 215 $a 61 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0046785 $a Held $b Matej $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*p0070870 $a Drábik $b Peter $f 1981- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140525 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1