Počet záznamov: 1
Vplyv presvedčovacej komunikácie na informačné a nákupné správanie spotrebiteľov
Názov Vplyv presvedčovacej komunikácie na informačné a nákupné správanie spotrebiteľov : diplomová práca Autorské údaje Nikola Baránková, školiteľ: Kornélia Richterová Autor Baránková Nikola Ďalší autori Richterová Kornélia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2014. - 70 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 884263
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 378.4 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.8 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1