Počet záznamov: 1
Senzorický marketing a jeho vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov
Názov Senzorický marketing a jeho vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov : diplomová práca Autorské údaje Monika Šagátová, školiteľ: Lucia Folvarčíková Autor Šagátová Monika Ďalší autori Folvarčíková Lucia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2014. - 79 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 884373
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 199.1 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.2 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1