Počet záznamov: 1
ROI of social media marketing in insurance in Germany
SYS 0186578 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220715093914.0 100 $a 20140529a2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a ROI of social media marketing in insurance in Germany $f Claudia Hilker, Marián Zajko 330 $a Stav implementácie a využívanie marketingu prostredníctvom sociálnch médií v poisťovníctve SRN. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0186415 $1 011 $a 1336-7420 $1 200 1 $a Forum statisticum Slovacum $e vedecký recenzovaný časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti $v Roč. 10, č. 3 (2014), s. 237-242 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská štatistická a demografická spoločnosť $d 2014 541 1-
$a ROI marketingu prostredníctvom sociálných médií v poisťovníctve SRN 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004403 $a poisťovníctvo 610 1-
$9 eu_un_auth*0002684 $a Nemecko 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0054831 $a Hilker $b Claudia $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0031674 $a Zajko $b Marián $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140529 $g AACR2
Počet záznamov: 1