Počet záznamov: 1
Riadenie zákazníckych reklamácií za účelom zlepšenia spokojnosti zákazníkov
Názov Riadenie zákazníckych reklamácií za účelom zlepšenia spokojnosti zákazníkov : diplomová práca Autorské údaje Zdenka Pavolová, školiteľ: Lenka Pčolinská Autor Pavolová Zdenka Ďalší autori Pčolinská Lenka (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu Vydavateľské údaje Košice, 2014. - 89 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 884425
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 2.5 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1