Počet záznamov: 1
Distribúcia ako nástroj marketingového mixu vybranej firmy
Názov Distribúcia ako nástroj marketingového mixu vybranej firmy : bakalárska práca Autorské údaje Pavel Mikuška, školiteľ: Peter Drábik Autor Mikuška Pavel Ďalší autori Drábik Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2014. - 52 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 884571
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 469.5 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 794.4 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1