Počet záznamov: 1
Význam a vplyv náboženstva na medzinárodnú marketingovú stratégiu so zameraním na islam
Názov Význam a vplyv náboženstva na medzinárodnú marketingovú stratégiu so zameraním na islam : bakalárska práca Autorské údaje Simona Abrmanová, školiteľ: Simona Škorvagová Autor Abrmanová Simona Ďalší autori Škorvagová Simona (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu Vydavateľské údaje Bratislava, 2014. - 55 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 879483
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 959.9 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 3.9 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1