Počet záznamov: 1
Marketingová stratégia v spoločnosti Starbucks
Názov Marketingová stratégia v spoločnosti Starbucks : bakalárska práca Autorské údaje Jakub Vallo, školiteľ: Šárka Kličková Autor Vallo Jakub Ďalší autori Kličková Šárka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2014. - 47 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 884604
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 252.8 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.8 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1