Počet záznamov: 1
Obchodné reťazce a ich vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov
SYS 0188306 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20170201101402.5 035 $a b152ea3c-c995-4b60-8c0e-fe3382101afa 100 $a 20140613d2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Obchodné reťazce a ich vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov $e bakalárska práca $f Peter Mitrík $g školiteľ: Lucia Folvarčíková 210 $a Bratislava $d 2014 215 $a 59 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0055165 $a Mitrík $b Peter $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0038771 $a Folvarčíková $b Lucia $f 1982- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140613 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1