Počet záznamov: 1
Analýza nástrojov marketingového mixu vo vybranom podniku a ich prispôsobovanie zmenám prostredia
Názov Analýza nástrojov marketingového mixu vo vybranom podniku a ich prispôsobovanie zmenám prostredia : bakalárska práca Autorské údaje Jaroslav Vaňo, školiteľ: Pavol Andrejovský Autor Vaňo Jaroslav Ďalší autori Andrejovský Pavol (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu Vydavateľské údaje Košice, 2014. - 61 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 882156
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1