Počet záznamov: 1  

Marketingový výskum v podnikovej sfére - komplexný prístup na konkrétnom príklade

  1. SYS0189628
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20170201092455.6
    035
      
    $a 5578f508-b7a6-41fa-843b-9bd7f7ffb23c
    100
      
    $a 20140622d2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingový výskum v podnikovej sfére - komplexný prístup na konkrétnom príklade $e bakalárska práca $f Karolína Kötelešová $g školiteľ: Mária Spišiaková
    210
      
    $a Bratislava $d 2014
    215
      
    $a 39 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0055914 $a Kötelešová $b Karolína $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0030839 $a Spišiaková $b Mária $p EUBFPMKPO $4 727 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001208 $a Fakulta podnikového manažmentu EU $b Katedra podnikovohospodárska $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140622 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.