Počet záznamov: 1
Využití emocí při řízení zákaznické zkušenosti v retailu
Názov Využití emocí při řízení zákaznické zkušenosti v retailu Autorské údaje Vladimír Hrabal Autor Hrabal Vladimír Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 24, č. 2 (2014), s. 4-5. - Praha : Česká marketingová společnost, 2014. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá správanie spotrebiteľa * nákup * emócie * riadenie * lojálnosť zákazníkov Anotácia Štúdium nákupného správania ukazuje, že naše jednanie je ovplyvnené emóciami viac, než by sme boli ochotní pripustiť. Emócie v retaili. Emócie ako výsledok negatívnych skúseností. Cieľom riadenia zákazníckej skúsenosti, resp. riadenia emócií, je budovať silný emočný vzťah medzi zákazníkom a firmou, ktorý je základom dlhodobého vzťahu a zákazníckej lojálnosti. Best practice práce s emóciami v retaili. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2014: 1-4
článok
Počet záznamov: 1