Počet záznamov: 1
[Malý lexikón marketingu]
Názov [Malý lexikón marketingu] Autorské údaje Lucia Folvarčíková Autor Folvarčíková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment : vedecký časopis Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave. Roč. 8, č. 2 (december 2012), s. 186-187. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2012. ISSN 1337-2955 Recenz.dok. Malý lexikón marketingu / Viestová, K. Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * recenzie Anotácia Recenzia na publikáciu, ktorá rieši problematiku odbornej terminológie marketingu komplexne, ako z hľadiska všeobecného, tak i z hľadiska aplikovaného marketingu. Publikácia je určená študentom marketingu a príbuzných disciplín, pedagogickej a odbornej verejnosti, a v neposlednom rade i prekladateľom, tlmočníkom a redaktorom, ktorí sa s takouto odbornou terminológiou stretávajú v praxi. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2012: 1-2
článok
Počet záznamov: 1