Počet záznamov: 1  

Marketingový audit z pohľadu teórie a praxe

  1. SYS0191954
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073224.4
    100
      
    $a 20140905a2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingový audit z pohľadu teórie a praxe $f Šárka Kličková
    301
      
    $a VEGA 1/0047/11
    330
      
    $a Nový teoretický pohľad a poznatky na marketingový audit. Prezentácia výsledkov zahraničných výskumníkov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0252262 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 7, č. 25 (2014), s. 53-65 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2014
    541
    1-
    $a <The> Theoretical and practical view of the marketing audit
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001156 $a audit
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006459 $a teória a prax
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0029589 $a Kličková $b Šárka $p EUBOBFKMA $9 100 $q I $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140905 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.