Počet záznamov: 1
Marketingový audit z pohľadu teórie a praxe
SYS 0191954 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502073224.4 100 $a 20140905a2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Marketingový audit z pohľadu teórie a praxe $f Šárka Kličková 301 $a VEGA 1/0047/11 330 $a Nový teoretický pohľad a poznatky na marketingový audit. Prezentácia výsledkov zahraničných výskumníkov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0252262 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 7, č. 25 (2014), s. 53-65 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2014 541 1-
$a <The> Theoretical and practical view of the marketing audit 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001156 $a audit 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006459 $a teória a prax 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0029589 $a Kličková $b Šárka $p EUBOBFKMA $9 100 $q I $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140905 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1