Počet záznamov: 1
Marketingový audit z pohľadu teórie a praxe
Názov Marketingový audit z pohľadu teórie a praxe Preklad názvu The Theoretical and practical view of the marketing audit Autorské údaje Šárka Kličková Autor Kličková Šárka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 7, č. 25 (2014), s. 53-65. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * audit * teória a prax Anotácia Nový teoretický pohľad a poznatky na marketingový audit. Prezentácia výsledkov zahraničných výskumníkov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 00574-017, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2014: 25-28
článok
Počet záznamov: 1