Počet záznamov: 1
Trends in brand policy
Názov Trends in brand policy Súbežný názov Trendy v značkovej politike Autorské údaje Michal Pružinský, Anna Hrnčiarová Turčiaková Autor Pružinský Michal EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Hrnčiarová Turčiaková Anna EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument / Čarnogurský Karol ; Mazúrek Jaroslav ; Černá Ľubica Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. S. 163-168 CD-ROM. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * značky výrobkov * produkty * konkurencia Anotácia Značková politika ako významná súčasť marketingovej stratégie. Spojenie značky s produktom alebo jej vnímanie ako súčasti sortimentnej a komunikačnej politiky - stratégie. Interpretácia značiek ako symbolického prostriedku prezentovania osobnostných charakteristík, ktoré spotrebitelia preferujú. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 00615-002, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1