Počet záznamov: 1  

Nation branding ako súčasť diplomacie Slovenskej republiky

  1. CSÉFALVAYOVÁ, Katarína. Nation branding ako súčasť diplomacie Slovenskej republiky. In Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2014 : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3886-2, s. 39-44 CD-ROM
    Ohlasy:
    [4] ČIEFOVÁ, Michaela - GODA, Natália. Význam nation brandingu pre Slovensko: súčasné trendy a výzvy. In Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2019 : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4627-0. ISSN 2585-9404, s. 91-98. I-19-101-00.
    [4] ČIEFOVÁ, Michaela. Kultúrna diplomacia a mäkká moc v kontexte ekonomických záujmov štátu - zhodnotenie projektu. In Medzinárodné vzťahy 2019. medzinárodná vedecká konferencia. Medzinárodné vzťahy 2019: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov z 20. medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v Smoleniciach 28. – 29. novembra 2019 = Conference Proceedings 20th International Scientific Conference at Smolenice Castle 28th - 29th November 2019. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2019. ISBN 978-80-225-4686-7. ISSN 2585-9412, s. 168-172 online. I-19-101-00.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.