Počet záznamov: 1  

Prístupy k ponuke ako východisku predaja

  1. Názov Prístupy k ponuke ako východisku predaja
    Súbežný názovThe Approaches to supply as a starting point of the sales
    Autorské údajePavol Kita, Pavol Konštiak
    Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Konštiak Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. S. 169-180 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-3931-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.132 - Ponuka
    Heslá predaj * ponuka * hodnota * inovácia výrobkov * spotrebitelia
    AnotáciaTri základné prístupy k ponuke: prístup založený na cene, prístup založený na pútavosti ponuky, prístup vyplývajúci z hodnoty. Charakterizovanie jednotlivých prístupov k ponuke. Nové prístupy k riadeniu ponuky vychádzajúce z hodnoty.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01863-017, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF464.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.