Počet záznamov: 1
Hudba ako dôležitý faktor v marketingovej komunikácii
Názov Hudba ako dôležitý faktor v marketingovej komunikácii Autorské údaje Katarína Plevová Autor Plevová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Revue mladých vedcov : zborník vedeckých prác doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. S. 63-65. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta riadenia a informatiky, Inštitút manažmentu, 2014. ISBN 978-80-554-0892-7 Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
Poznámky VEGA 1/0612/12 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * reklama * hudba * výrobky * produkty Anotácia Hudba a marketingová komunikácia. Hudba v reklame. Hudba v predajniach. Product placement v piesňach a hudobných videoklipoch. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01278-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1