Počet záznamov: 1
Personality of Consumer as a Factor of the Purchasing Behavoiur in the Retail Unit
Názov Personality of Consumer as a Factor of the Purchasing Behavoiur in the Retail Unit Preklad názvu Osobnosť konzumenta ako faktor nákupného správania v maloobchodnej jednotke Autorské údaje Pavol Kita, Veronika Kitová, Marta Grossmanová Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Kitová Veronika Grossmanová Marta EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ Zdrojový dokument Interdisciplinarity in theory and practice : journal for presentation of interdisciplinary approaches in various fields. Nr. 5 (2014), pp. 38-43 online. - Arad : Adoram, 2014. ISSN 2344-2409 Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
Poznámky VEGA 1/0039/11 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Rumunsko Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá správanie spotrebiteľa * osobnosť * siete maloobchodné * systémy informačné geografické Anotácia Vzorka 11389 spotrebiteľov v Bratislave vyhodnotená metódami viacdimenzionálneho škálovania a GIS. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01830-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2014: Nr. 5
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 477.4 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1