Počet záznamov: 1  

Management of the retail processes by the tools of marketing

  1. Názov Management of the retail processes by the tools of marketing
    Preklad názvuManažment maloobchodných procesov nástrojmi marketingu
    Autorské údajeMarian Toman
    Autor Toman Marian EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument EDAMBA 2014 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 13th - 14th november 2014, Bratislava, Slovak Republic. pp. 581-589 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2014 / Brčáková Martina ; Wallner Jozef ; Bartalosová Erika ; Baumgartner Boris ; EDAMBA 2014 International scientific conference. ISBN 978-80-225-4005-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika
    Heslá marketing manažment * maloobchod * analýzy * geografia * ekonomika priestorová
    AnotáciaPriestorový marketing (geomarketing, spatial marketing) a nástroj GIS (geographic information system) ako zdroj inovačnej stratégie. Maloobchodné lokácie a GIS - modelovanie. Reklama a marketing manažment v maloobchode.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01791-052, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF126.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.