Počet záznamov: 1
Evaluation of factors affecting users' satisfaction with online group buying based on SET
Názov Evaluation of factors affecting users' satisfaction with online group buying based on SET Preklad názvu Hodnotenie faktorov ovplyvňujúcich spokojnosť so skupinovým online nákupom založeným na SET Autorské údaje Pavlina Pawlasová Autor Pawlasová Pavlina Zdrojový dokument Ekonomická revue. Roč. 17, č. 4 (2014), p. 199-223. - Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2014. ISSN 1212-3951 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá spokojnosť zákazníkov * teória sociálna * modely rovnováhy * obchod elektronický * nákup Anotácia Social exchange theory (SET). Reciprocita, reputácia a dôvera, predajcova kreativita a zákazníkova spokojnosť - ukazovatele kvality služby alebo produktu. Metóda modelovania štrukturálnej rovnice pre podmienky v Česku. Indexy dobra (goodness-of-fit indexes) v navrhnutom modeli. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2014: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 696.5 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1