Počet záznamov: 1
Generácia "Husákových detí" si rada priplatí za kvalitu
SYS 0200653 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231208070711.1 100 $a 20150512a2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Generácia "Husákových detí" si rada priplatí za kvalitu $f Renata Môciková 330 $a Husákove deti sú dnes jednou z najsolventnejších cieľových skupín. Aké je ich nákupné správanie, či technologické preferencie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0262671 $1 011 $a 1335-2008 $1 200 1 $a Obchod $e marketing, retail, FMCG $v Roč. 20, č. 2 (2015), s. 16-17 $1 210 $a Bratislava $c MAFRA $d 2015 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004836 $a preferencie spotrebiteľské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003005 $a kúpyschopnosť 675 $a 339.133 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000181 $x Dopyt 700 -1
$3 eu_un_auth*p0063796 $a Môciková $b Renata $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20150512 $g AACR2
Počet záznamov: 1