Počet záznamov: 1
Neuromarketing, miesto kde sa stretáva neuroveda a marketing
Názov Neuromarketing, miesto kde sa stretáva neuroveda a marketing Súbežný názov Neuromarketing, Where Marketing and Neuroscience Meet Autorské údaje Štefan Majtán, Róbert Šlosár Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2015 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. S. 389-403 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Tóth Miroslav ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena. ISBN 978-80-225-4077-3 Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem
Poznámky VEGA 1/0100/13. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá neuromarketing * neuroveda * správanie spotrebiteľa * meranie * motivácia * etika Anotácia Čo je neuromarketing. Kľúčové faktory neuromarketingu, ktoré môžu podnikom veľa napovedať a pomôcť pri predaji ich produktov alebo služieb, identifikácii správnej marketingovej stratégie a efektívnej reklame. Neuromarketing verzus etické otázky. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 00372-028, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 575.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1