Počet záznamov: 1
Proces uvádzania nového produktu na trh
SYS 0203803 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502073413.9 100 $a 20150612a2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Proces uvádzania nového produktu na trh $f Zuzana Lukačovičová, Zuzana Kyselová 301 $a VEGA 1/0612/12 330 $a Analýza možnosti implementácie nového produktu pre študentov – absolventov škôl, do praxe. Týmto produktom je vzdelávací program pre študentov, ktorého hlavnou myšlienkou je pripraviť študentov na pracovný život a dať im niečo, čo ich konkurencia (iný študent – absolvent) mať nebude, čím môžu získať konkurenčnú výhodu pred ostatnými. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0262790 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 8, č. 29 (2015), s. 62-72 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2015 541 1-
$a Lauching a new product into the market 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006575 $a tovar 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001107 $a analýza trhu 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0006054 $a Lukačovičová $b Zuzana $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0027514 $a Kyselová $b Zuzana $4 070 $9 50 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20150612 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1