Počet záznamov: 1  

Proces uvádzania nového produktu na trh

  1. SYS0203803
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073413.9
    100
      
    $a 20150612a2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Proces uvádzania nového produktu na trh $f Zuzana Lukačovičová, Zuzana Kyselová
    301
      
    $a VEGA 1/0612/12
    330
      
    $a Analýza možnosti implementácie nového produktu pre študentov – absolventov škôl, do praxe. Týmto produktom je vzdelávací program pre študentov, ktorého hlavnou myšlienkou je pripraviť študentov na pracovný život a dať im niečo, čo ich konkurencia (iný študent – absolvent) mať nebude, čím môžu získať konkurenčnú výhodu pred ostatnými.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0262790 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 8, č. 29 (2015), s. 62-72 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2015
    541
    1-
    $a Lauching a new product into the market
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006575 $a tovar
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001107 $a analýza trhu
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0006054 $a Lukačovičová $b Zuzana $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0027514 $a Kyselová $b Zuzana $4 070 $9 50
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150612 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.