Počet záznamov: 1
Etické a environmentálne dimenzie spoločenského marketingu
SYS 0204404 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502073419.4 100 $a 20150625d2001łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Etické a environmentálne dimenzie spoločenského marketingu $f Eva Hanuláková, Adriana Pročková 463 -1
$1 010 $a 80-225-1497-7 $1 200 1 $a Mladý ekonóm 2001 : progresívne trendy vývoja vybraných oblastí ekonomiky v krajinách strednej a východnej Európy v novom tisícročí $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, jún 2001 $v S. 21-29 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita, Obchodná fakulta $d 2001 675 $v 1. stred. $z slo 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1964- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0029424 $a Pročková $b Adriana $9 50 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20150625 $g AACR2
Počet záznamov: 1