Počet záznamov: 1  

Obal ako nástroj marketingu

  1. Názov Obal ako nástroj marketingu
    Autorské údajeEva Hanuláková, Adriana Pročková
    Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Pročková Adriana
    Zdrojový dokumentDE SIGN UM : revue dizajnu. Roč. 9, č. 2 (2002), s. 68. - Bratislava : Slovenské centrum dizajnu, 2002. ISSN 1335-034X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCRôzne publikácie a dokumenty, ktoré nemožno zaradiť do žiadnej z predchádzajúcich kategórií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE02 00293-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.