Počet záznamov: 1
Poradenstvo v marketingu – prístupy a perspektívy
Názov Poradenstvo v marketingu – prístupy a perspektívy : dizertačná práca Autorské údaje Romana Paráková, školiteľ: Eva Hanuláková Autor Paráková Romana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Hanuláková Eva (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2015. - 131 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.6 - Spolupráca. Výmena skúseností. Brainstorming Heslá poradenstvo * marketing * služby poradenské Kategória EPC Dizertačné a habilitačné práce Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 884732
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.7 MB verejne dostupné kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 884732 SEK Časopisecká študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1