Počet záznamov: 1
New approaches to the integration of marketing communication tools
Názov New approaches to the integration of marketing communication tools Preklad názvu Nové prístupy k integrácii nástrojov marketingovej komunikácie Autorské údaje Anna Štefančiková Autor Štefančiková Anna Zdrojový dokument Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike: scientific on-line journal about Economy and Economics. Roč. 10, č. 1 (2015), s. 27-33 online. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2015. ISSN 1336-9105 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing strategický * stratégia marketingová * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * mix komunikačný * modely * integrácia Anotácia Praktické aspekty integrovanej marketingovej komunikácie (IMC). Výhody a nevýhody IMC a prehľad rôznych IMC modelov. Alternatívne metodické základy pre vytváranie a implementáciu IMC programov v spoločnosti. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2015: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 393.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1