Počet záznamov: 1  

New approaches to the integration of marketing communication tools

  1. Názov New approaches to the integration of marketing communication tools
    Preklad názvuNové prístupy k integrácii nástrojov marketingovej komunikácie
    Autorské údajeAnna Štefančiková
    Autor Štefančiková Anna
    Zdrojový dokument Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike: scientific on-line journal about Economy and Economics. Roč. 10, č. 1 (2015), s. 27-33 online. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2015. ISSN 1336-9105
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing strategický * stratégia marketingová * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * mix komunikačný * modely * integrácia
    AnotáciaPraktické aspekty integrovanej marketingovej komunikácie (IMC). Výhody a nevýhody IMC a prehľad rôznych IMC modelov. Alternatívne metodické základy pre vytváranie a implementáciu IMC programov v spoločnosti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF393.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.