Počet záznamov: 1
Inovatívne metódy zberu údajov v marketingovom výskume
Názov Inovatívne metódy zberu údajov v marketingovom výskume Súbežný názov Innovation methods of collecting data in marketing research Autorské údaje Ivan Stračár Autor Stračár Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 7, č. 2 (2015), s. 54-62. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2015. ISSN 1337-9313 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * výskum marketingový * inovácia * agentúry Anotácia Súčasný stav riešenej problematiky. Európske združenie pre marketingový výskum a výskum verejnej mienky (ESOMAR). Americká marketingová asociácia (AMA). Agentúry marketingového výskumu. Inovatívne metódy marketingového výskumu. Predikcie marketingového výskumu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2015: 1-4
článok
Počet záznamov: 1