Počet záznamov: 1
Mobil v úlohe predavača. Science-fiction? Nie, súčasnosť
SYS 0208877 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231208070658.2 100 $a 20151102a2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Mobil v úlohe predavača. Science-fiction? Nie, súčasnosť $f Michal Tomčík 330 $a Snom každého obchodníka je dosiahnuť, aby okoloidúci do obchodu vstúpil a aj nakúpil. Túto zdanlivo prostú požiadavku je dnes čoraz náročnejšie naplniť. Ako je to vôbec možné? Odpoveďou je proximity marketing, moderné technológie a mobil. Technológia s potenciálom. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0262671 $1 011 $a 1335-2008 $1 200 1 $a Obchod $e marketing, retail, FMCG $v Roč. 20, č. 5 (2015), s. 12-13 $1 210 $a Bratislava $c MAFRA $d 2015 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006436 $a technológie obchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006442 $a telefón mobilný 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*0005840 $a marketing nákupný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003223 $a marketing priamy 675 $a 658.8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000349 $x Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt 700 -1
$3 eu_un_auth*0061068 $a Tomčík $b Michal $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20151102 $g AACR2
Počet záznamov: 1