Počet záznamov: 1
Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
Názov Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu Autorské údaje Viera Čihovská a kolektív, recenzovali: Jaroslav Kita, Andrej Kriváň Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Hrdličková Veronika Kličková Šárka Pavliková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Kita Jaroslav (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Kriváň Andrej (Recenzent) Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2015. - 169 s. [10,22 AH] Vydanie 1. vyd. ISBN 978-80-225-4196-1 Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
Poznámky KEGA 018EU-4/2014 Vydanie na inom médiu Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu / Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 ; Čihovská Viera ; Hrdličková Veronika ; Kličková Šárka ; Pavliková Marta ; Kita Jaroslav ; Kriváň Andrej Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * integrácia ekonomická medzinárodná * prostredie podnikateľské * trh medzinárodný * Európska únia * politika sociálna * trh práce * zamestnanosť * produkt domáci hrubý * spotreba * politika daňová * prostredie prírodné * legislatíva * marketing medzinárodný * spotrebitelia * segmentácia trhu * podnik * stratégia marketingová Kategória EPC Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 2, z toho voľných 0, prezenčne 1 Odkazy (7) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (1) - KNIHY Signatúra 889197, 889198 Archív EPC E15 01326-001, kópia titul. strany
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 889197 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 889198 SEK Sklad knižničného fondu vypožičaný
Počet záznamov: 1