Počet záznamov: 1
Analýza faktorov ovplyvňujúcich nakupovanie prostredníctvom internetu
Názov Analýza faktorov ovplyvňujúcich nakupovanie prostredníctvom internetu Preklad názvu Analysis of the factors that influence internet shopping Autorské údaje Jozef Bucko, Martina Ferencová, Lukáš Kakalejčík Autor Bucko Jozef Spoluautori Ferencová Martina Kakalejčík Lukáš Zdrojový dokument MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 7, č. 2 (2015), s. 177-185. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2015. ISSN 1338-5127 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá internet * spotrebitelia * prieskum informačný * nákup elektronický * marketing elektronický Anotácia Analýza vnímania dôležitosti vybraných faktorov pri kúpe prostredníctvom internetu v podmienkach slovenského trhu. Formulácia hypotézy. Predpoklad existencie štatisticky významného rozdielu medzi vnímaním dôležitosti vybraných faktorov ovplyvňujúcich kúpu prostredníctvom internetu podľa rodu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2015: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 617.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1