Počet záznamov: 1
Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ
Názov Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ [elektronický zdroj] : zborník vedeckých statí Autorské údaje Viera Čihovská a kolektív, zborník zostavili: Marta Pavliková, recenzenti: Marta Matulčíková, Andrej Kriváň Ďalší autori Pavliková Marta (Zostavovateľ / Kompilátor) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Matulčíková Marta (Recenzent) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Kriváň Andrej (Recenzent) Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2015. - CD-ROM [75 s., 7 AH] Vydanie 1. vyd. ISBN 978-80-225-4203-6 Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
Poznámky KEGA 018EU-4/2014 Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá euromarketing * Európska únia * politika medzinárodná * spotrebitelia Kategória EPC Redakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...) Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 2, z toho voľných 1, prezenčne 1 Odkazy (5) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (1) - ČLÁNKY Signatúra 889202, 889203 Archív EPC E15 01486-001, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 2 MB z IP adresy EU po prihlásení Signatúra Lokácia Dislokácia Info 889202 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 889203 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1