Počet záznamov: 1
Uvádzanie nového produktu na trh – prípadová štúdia
SYS 0212096 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073533.7 100 $a 20160204d2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Uvádzanie nového produktu na trh – prípadová štúdia $f Jana Naščáková, Mária Čuchráčová 330 $a Uvedenie nového produktu na trh predstavuje pre podnik príležitosť rastu ako aj získania lepšej konkurenčnej pozície na trhu. Spoločnosť predpokladá, že pri zavedení produktu a do 3 mesiacov od tohto dátumu dosiahne objem tržieb z predaja novej vône o 10 % vyššie, ako pri porovnateľných produktoch. Každý nový produkt a inovácia, predstavuje snahu o získanie konkurenčnej výhody. Hlavne v kozmetickou priemysle je pritom novým produktom sledovaná snaha o jedinečnosť a tým získanie lojality zákazníkov, ktorých nebude jednoduché presvedčiť na konkurenčný produkt. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0212052 $1 011 $a 1336-7137 $1 200 1 $a Manažment v teórii a praxi $b elektronický zdroj $e online odborný časopis o nových trendoch v manažmente $v Roč. 11, č. 3 (2015), s. 26-31 online $1 210 $a Košice $c Katedra manažmentu PHF EU $d 2015 541 1-
$a Launching a new product on the market - case study 610 1-
$9 eu_un_auth*0058032 $a umiestňovanie produktov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002940 $a kozmetika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006357 $a štúdie prípadové 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0021873 $a Naščáková $b Jana $p EUBPHFKOP $9 90 $4 070 $T Katedra obchodného podnikania PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*0041986 $a Čuchráčová $b Mária $4 070 $9 10 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160204 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1