Počet záznamov: 1
Social media marketing in hotel organizations and the process of creating value in a cross - cultural environment - an international case study
Názov Social media marketing in hotel organizations and the process of creating value in a cross - cultural environment - an international case study Preklad názvu Marketing sociálnych médií v hotelierskych organizáciách a proces vytvárania hodnoty v interkultúrnom prostredí - medzinárodná prípadová štúdia Autorské údaje Karin Högberg Autor Högberg Karin Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 10, č. 4 (2015), s. 6-17. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2015. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá hotelierstvo * hotely * médiá sociálne * zvyklosti kultúrne * ruch cestovný * stratégia marketingová Anotácia Hotelové organizácie a ich využívanie vzťahového e-marketingu sociálnych médií na interkultúrnom trhu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2015: 1-4
článok
Počet záznamov: 1