Počet záznamov: 1
Keď sa reklama "nepodarí"
Názov Keď sa reklama "nepodarí" Autorské údaje Róbert Šlosár Autor Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Marketing Lounge : nezávislá nezisková open-source internetová stránka venovaná problematike súčasných a budúcich trendov v marketingu. Č. 12 (2015), s. [1-3] [1,39 NS] online. - San Francisco : WordPress Foundation, 2015 Výstup z projektu IGP I-15-102-00 Alternatívne modely difúzie produktových inovácií (50%)
VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku (50%)
Poznámky I-15-102-00 (50%). - VEGA 1/0546/15 (50%) Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia obchodná * kreativita * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * mix komunikačný * skupiny cieľové Anotácia Reklama, slogan, logo - nástroje, ktoré podnik využíva ako formu komunikácie a spôsob získavania preferencií spotrebiteľov. Kreativita, ktorej cieľom je zaujať potenciálneho zákazníka. Marketing a kultúrne odlišnosti jednotlivých krajín. Kategória EPC Práce zverejnené na internete Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01741-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1