Počet záznamov: 1
Atribučné modely ako nástroj rozhodovania v online marketingu
Názov Atribučné modely ako nástroj rozhodovania v online marketingu Preklad názvu Attribution models as a decision making tool in online marketing Autorské údaje Jana Dzuričková, Stela Beslerová Autor Dzuričková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Beslerová Stela EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 12, č. 1 (2016), s. 32-39 online. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2016. ISSN 1336-7137 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá analýza ekonomická * rozhodovanie investičné * modely ekonomicko-matematické * výkonnosť * stratégia marketingová * marketing elektronický Anotácia Analýza výkonnosti marketingových kanálov využívaných podnikom, ktorý prevádzkuje e-shop a investuje časť svojich finančných prostriedkov do online marketingu. Analýza je realizovaná za pomoci troch vybraných atribučných modelov, ktoré predstavujú jednu z nových foriem analýzy marketingových kanálov Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00218-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 357 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1