Počet záznamov: 1
Innovative approaches to examining consumer preferences when choosing wines
SYS 0216056 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20221019173935.4 100 $a 20160510a2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Innovative approaches to examining consumer preferences when choosing wines $f Elena Horská ... [et al.] 330 $a Prieskum meraním elektrickej aktivity mozgu cez elektroencefalografiu a softvér analyzujúci vyjadrenia tváre. Podstata a význam neuromarketingu pri propagácii produktu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0215157 $1 011 $a 0139-570X $1 200 1 $a Agricultural economics $d Zemědělská ekonomika $v Vol. 62, no. 3 (2016), s. 124-133 $1 210 $a Prague $c Czech academy of agricultural sciences $d 2016 541 1-
$a Inovatívne prístupy k preskúmaniu spotrebiteľských preferencií pri výbere vín 610 1-
$9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004836 $a preferencie spotrebiteľské 610 1-
$9 eu_un_auth*0036800 $a emócie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0065179 $a Horská $b Elena $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160510 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1