Počet záznamov: 1  

Innovative approaches to examining consumer preferences when choosing wines

  1. SYS0216056
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20221019173935.4
    100
      
    $a 20160510a2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Innovative approaches to examining consumer preferences when choosing wines $f Elena Horská ... [et al.]
    330
      
    $a Prieskum meraním elektrickej aktivity mozgu cez elektroencefalografiu a softvér analyzujúci vyjadrenia tváre. Podstata a význam neuromarketingu pri propagácii produktu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0215157 $1 011 $a 0139-570X $1 200 1 $a Agricultural economics $d Zemědělská ekonomika $v Vol. 62, no. 3 (2016), s. 124-133 $1 210 $a Prague $c Czech academy of agricultural sciences $d 2016
    541
    1-
    $a Inovatívne prístupy k preskúmaniu spotrebiteľských preferencií pri výbere vín
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004836 $a preferencie spotrebiteľské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036800 $a emócie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0065179 $a Horská $b Elena $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160510 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.