Počet záznamov: 1  

Rola krajiny pôvodu (country of origin) v komunikačných stratégiách podnikov

  1. Názov Rola krajiny pôvodu (country of origin) v komunikačných stratégiách podnikov : diplomová práca
    Autorské údajeLenka Hučková, školiteľ: Dagmar Lesáková
    Autor Hučková Lenka
    Ďalší autori Lesáková Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2016. - 105 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra927544

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha4.8 MBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.