Počet záznamov: 1
Využívanie nástrojov marketingového mixu v podniku
Názov Využívanie nástrojov marketingového mixu v podniku : bakalárska práca Autorské údaje Marta Fedorková, školiteľ: Natália Jergová Autor Fedorková Marta Ďalší autori Jergová Natália (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania Vydavateľské údaje Košice, 2016. - 63 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 892533
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 251 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.4 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1