Počet záznamov: 1
Neuromarketing
SYS 0219290 LBL 00000nam--22^^^^^---450- 005 20230117150519.9 010 $a 978-3-540-77828-8 017 70
$a 10.1007/978-3-540-77829-5 $2 DOI 100 $a 20160615d2010łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a DE 200 1-
$a Neuromarketing $e exploring the brain of the consumer $f Leon Zurawicki 210 $a Heidelberg $c Springer $d 2010 215 $a 273 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004095 $a pamäť optická 610 1-
$9 eu_un_auth*0036800 $a emócie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003492 $a motivácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004064 $a osobnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002863 $a kontrola 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0063658 $a Zurawicki $b Leon $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160615 $g AACR2
Počet záznamov: 1