Počet záznamov: 1
Cesta k vytváření hodnoty zákazníka
SYS 0222253 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231115071137.8 100 $a 20160920a2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Cesta k vytváření hodnoty zákazníka $f Věra Vávrová 330 $a Hodnotu zákazníka predstavuje súčasný a budúci príspevok zákazníka k ekonomickému výsledku firmy. Môže byť chápaný v dvoch rovinách - ekonomickej (kvantitatívnej) - ako hodnota obratu, výnosu, či zisku a mimoekonomickej (kvalitatívnej) - ako lojálnosť, doporučenia, vernosť. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0277038 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 26, č. 2-3 (2016), s. 11-13 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2016 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007205 $a výsledok hospodársky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001077 $a analýza ekonomická 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0028975 $a Vávrová $b Věra $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160920 $g AACR2
Počet záznamov: 1