Počet záznamov: 1
Innovation in Marketing Communication - Current Business Theory and Practice
Názov Innovation in Marketing Communication - Current Business Theory and Practice Preklad názvu Inovácie v marketingovej komunikácii – súčasná obchodná teória a prax Autorské údaje Gabriela Dubcová, Katarína Grančičová, Dana Hrušovská Autor Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Studia Ekonomiczne : Zeszyty naukowe Uniwersytetu ekonomicznego w Katowicach. Nr. 280 (2016), s. 34-46. - Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. ISSN 2083-8611 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
Poznámky VEGA 1/0546/15 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Poľsko Systematika 339.138 - Marketing Heslá podnik * komunikácia marketingová * inovácia * marketing elektronický * internet * siete sociálne * kreativita Anotácia Využitie inovácií v marketingovej komunikácii v praxi podnikov na Slovensku. Porovnanie tradičných a moderných nástrojov marketingovej komunikácie. Guerilla marketing. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 01001-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1