Počet záznamov: 1
Sociálny marketing na podporu zastavenia plytvania s potravinami
Názov Sociálny marketing na podporu zastavenia plytvania s potravinami Súbežný názov Social marketing to promote stop wasting food Autorské údaje Vanda Lieskovská Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Nové trendy v manažmente a marketingu 2016 : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu : Horný Smokovec, Vysoké Tatry, Slovensko, 8.-10.9.2016. S. 18-19 CD-ROM. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2016 / Hurný František ; Nové trendy v manažmente a marketingu 2016 Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-4294-4 Poznámky Abstrakt. - VEGA 1/0376/17 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Kategória EPC Abstrakty príspevkov z domácich konferencií Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 01040-013, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 244.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1