Počet záznamov: 1
Využitie stratégie na dosiahnutie väčšieho úspechu startupov
SYS 0225374 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502073709.1 100 $a 20161215d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Využitie stratégie na dosiahnutie väčšieho úspechu startupov $d Using strategy to achieve added success of start-ups $f Branislav Zagoršek 330 $a Teoretické východiská skúmanej témy. Výsledky skúmania stratégie a jej vplyvu na ukazovatele úspechu start-upov. Pozitívny vplyv stratégie vyššej ceny než má konkurencia na počet platiacich užívateľov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0225205 $1 010 $a 978-80-225-4328-6 $1 200 1 $a Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. $e recenzovaný zborník vedeckých prác $f Štefan Slávik a kolektív, redakčné a zostaviteľské práce: Štefan Slávik $g vedeckí recenzenti: Jozef Hvorecký, Nadežda Jankelová $v S. 162-169 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2016 $1 215 $a 184 s. [11,48 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020294 $a Slávik $b Štefan $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0002843 $a Hvorecký $b Jozef $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0066953 $a Jankelová $b Nadežda $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*0054695 $a start-up 610 1-
$9 eu_un_auth*0011470 $a stratégia podnikateľská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 610 1-
$9 eu_un_auth*0034131 $a segmentácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001684 $a diferenciácia cenová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady 675 $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia 700 -1
$3 eu_un_auth*0030662 $a Zagoršek $b Branislav $p EUBFPMKPM $4 070 $9 100 $f 1984- $T Katedra manažmentu FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20161215 $g AACR2
Počet záznamov: 1