Počet záznamov: 1
Marketingová stratégia kultúrnych zariadení v pôsobnosti PSK
Názov Marketingová stratégia kultúrnych zariadení v pôsobnosti PSK Autorské údaje František Pollák a kolektív, recenzenti: Radovan Bačík, Jaroslava Gburová Autor Pollák František Spoluautori Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Mudrík Martin Wierzbinski Bogdan Surmacz Tomasz Svetozarovová Nella Nastišin Ľudovít Ďalší autori Bačík Radovan (Recenzent) Gburová Jaroslava (Recenzent) Korporácia Slovenská marketingová asociácia, o.z. Vydavateľské údaje [Prešov] : [Bookman] , 2013. - 301 s. [9,66 AH] Vydanie 1. vyd. ISBN 978-80-8165-007-9 Poznámky PL-SK/PO/IPP/III/088 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * zariadenia kultúrne * kultúra * marketing mix * komunikácia marketingová * propagácia * vzťahy s verejnosťou * reklama * marketing elektronický Kategória EPC Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 02227-001, kópia titul. strany
kniha
Počet záznamov: 1